UPDATE :) - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu UPDATE :) - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

UPDATE :)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

27 September 2014 | Nederland, Honselersdijk

Halloo!!
Ik ben al vanaf woensdag bij de Gaynor familie en heb het echt super naar me zin! Hier een (super) lang verslag vanaf woensdag.
woensdag 24-09 :
Het afscheid nemen van papa, mama en Nadine op het vliegveld van Rotterdam viel (gelukkig) mee, er zijn geen tranen gevloeid:). Ik had voordat we weg gingen, al afscheid genomen van Melissa. Mijn vlucht ging mooi op tijd weg. Toen ik geland was op Heathrow Airport, moesten we eerst 5 minuten met een bus naar het vliegveld rijden. Daar me koffer gepakt (hoefde niet te wachten, ideaal) en naar de aankomst hal gelopen. Daar stonden Jo, Monty(5 maanden) and Freddie(1,5 jaar). Freddie had een oranje papier met mijn naam erop vast (super cute). Onderweg naar hun huis heb ik Freddie's geweldige dierengeluiden gehoord. Hij houd van dieren en kan het ook super goed.
Toen we 'thuis' waren, heeft Freddie hun playroom (met tv) laten zien en zijn we daarna bij hun in de achtertuin gaan spelen. Daarna hebben we eerst de kids lunch gegeven en daarna hebben Jo en ik geluncht; tosti's :). Daarna heeft Jo de kids op bed gelegd en ik heb opgeruimd. Toen hebben we mijn koffer enzo naar boven gebracht. Daarna met Jo een kop thee gedronken. Verder heb ik met Freddie gespeeld en zijn we met de kids een rondje Farnham gedaan. We zijn ook naar het park geweest en heeft Freddie daar gespeeld.
Als avondeten had Jo een heerlijke pei gemaakt. We gingen pas rond half 9 eten omdat Dominic een afspraak had (en hij was laat).

Donderdag 25-09 :
Had om 7 uur mijn wekker gezet omdat we om 8 uur zouden ontbijten en ik wilde een beetje op tijd zijn. Eerst de Monty's eten klaargemaakt en toen zelf wat gegeten, met een beker melk(!!). Toen afgewassen en daarna me tanden gepoetst. Daarna heb ik met Freddie een toren gebouwd, zodat Jo eten kon klaarmaken voor vanavond (Monty lag een dutje te doen). Toen Monty wakker was, zijn we naar de gym gelopen en heb ik mezelf aangemeld om daar te gaan sporten(goed bezig). Daarna zijn we naar een plek gegaan waar Freddie zijn energie kwijt kon:). daar heb ik Jo gekarteerd op hete choco melk met marshmallows. Toen Freddie moe was, en het lunch tijd was, zijn we aan de overkant wezen lunchen. Na de lunch zijn we naar huis gelopen, kids op bed gelegd en daarna had ik wat me time :)
Nadat Jo Freddie uit bed had gehaald, hebben we een bananen milkshake op (jummie). Toen ook Monty uit bed was, zijn we in de auto gestapt en zijn we naar mijn English school gereden, zodat ik weet waar ik naar toe moet volgende week. Het is denk 20 minuten met de fiets dus dat valt reuze mee. Toen zijn we naar een soort van Makro geweest, alleen was deze winkel 10x (misschien wel meer) groter dan de Makro en hebben ze ook meer. Jo wilde heel graag dat ik wat uitzocht, zodat ze dat kon kopen voor me. Het zijn uiteindelijk skittels geworden :). Jo had vanmorgen al het eten gemaakt dus het was alleen een kwestie van rijst koken en de rest in de oven schuiven en dat was het.
Na het eten nog heel even tv met hun gekeken en daarna naar bed gegaan.

Vrijdag 26-09 :
Nog 1 dag en dan is het weekend!
Vannacht niet zo geweldig geslapen: Freddie was eigenlijk continu aan het huilen/krijsen om mommy of daddy. Meestal slaap ik door alles heen maar ik denk dat ik er nog aan moet wennen.
Vandaag gaat Jo van 9 tot 1 uur 'weg' met Freddie en ben ik alleen thuis, samen met Monty.
Toen Jo samen met Freddie weg ging, lag Monty op bed dus heb ik de vaat gedaan en de keuken schoon gemaakt. Daarna was het tijd om Monty wakker te maken. Nadat hij zijn fles op had, zijn we een stuk gaan wandelen. En toen kwam het: ik kreeg de deur niet open. Ik had het een paar keer geprobeerd maar het lukte maar niet. Dus heb ik het aan iemand gevraagd. Die gaf een goede duw tegen de deur en.. Toen was de deur open -_- . Monty lunch gegeven en daarna heeft hij even tv gekeken en heb ik zelf geluncht. Daarna heb ik hem op bed gelegd. Vanmiddag hebben we nog wat cadeautjes gekocht en zijn we daarna naar het park geweest. Toen we thuis kwamen hebben we de kids eten gegeven, in bad gedaan en op bed gelegd. Het duurde super lang voordat Freddie sliep dus heb ik in me eentje heerlijke pasta gegeten, terwijl ik Transformers keek :P .

Vandaag:) :
Vanochtend om 9 uur naar een soort van markt geweest. Er was een hele straat afgesloten met allemaal kraampjes. Nadat ik daar had rondgelopen, ging ik weer terug naar huis omdat ik een afspraak had bij de gym. Daar een uurtje geweest en toen weer naar huis. snel gedoucht en daarna naar de Subway gegaan.
Verder heb ik nog niet zo veel gedaan vandaag :)

xx

  • 29 September 2014 - 08:10

    Ellen:

    Hey Tamara,

    We hebben natuurlijk al contact gehad via whatsapp en FB maar dit is ook weer erg leuk om te lezen.
    Zo te lezen ben je erg welkom bij de familie en dat is erg fijn. Ik zie je zo voor me: lekker tuttelen met de kindjes en ook de nodige huishoudelijke klusjes doen.
    Ben je al naar de sportschool geweest. Hij is wel enorm uitgebreid zeg! Met zwembad en al. Nu heeft Avilas dat ook maar dat is wel een kleine badje en volgens mij niet all inclusive.
    Is de markt die je beschrijft wekelijks of was het meer een soort braderie die eens per jaar wordt gehouden?

    Hoop dat je daar ook kunt genieten van mooi nazomer weer. Het is hier nog echt genieten.

    Dag lieve meid, veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9712

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: