nog maar een paar dagen!!! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu nog maar een paar dagen!!! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

nog maar een paar dagen!!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

21 September 2014 | Nederland, Honselersdijk

Vrijdag hadden we een afscheidsborrel gehouden. Het was super leuk! Ik had al een tijdje geleden van opa en oma hun tablet gekregen dus die had ik al gekregen. Ben daar echt super blij mee!! Verder heb ik vrijdag van Peet en El een super leuk fotoboek gekregen en het boek: ‘De au pair’. Verder heb ik een geluksmunt gekregen, snoep, twee tijdschriften, gezichtsmasker, badschuim, geld, Fa deodorant en douche crème. Super verwend dus. Op het einde moest ik wel afscheid nemen. Het gekke was, ik had niet het idee dat ik over een paar dagen al weg ga. Misschien komt dat wel als ik maandag en dinsdag mijn koffer ga inpakken.
(Ook heb ik (eindelijk) de recepten die ik had uitgezocht, gescand.)
Verder is mijn bureau een grote bende. Ik probeer het elke keer weer een beetje op te ruimen maar dat gaat gewoon niet. Er liggen allemaal spullen op die ik mee moet nemen, er past niet veel meer bij.


Jo, Dominic, Freddie en Monty zijn vanaf dinsdag een week op vakantie en komen dus een dag voordat ik kom weer terug. Ondertussen heb ik (volgens mij) alles op mijn lijstje staan wat ik mee moet nemen. Maandag en dinsdag ga ik, samen met mama, mijn koffer inpakken. Niet alles gaat passen. Dus dat word pakket(jes) sturen. Gelukkig is dat niet zo duur.
Zins mijn laatste verslag heb ik (al) met aardig wat meiden afgesproken die in en rond Farnham werken als Au pair. Heb er nu al super veel zin in en kan niet wachten om hun te ontmoeten.

Ook ga ik daar een cursus Engels volgen. Ik kon mezelf niet gelijk inschrijven dus dat moet ik doen als ik daar ben. De cursus is dan al een week bezig maar Jo heeft gezegd dat ik mezelf altijd kon inschrijven omdat er nog genoeg plek is. Dus dat ga ik donderdag of vrijdag even regelen.

Verder heb ik (volgende week)zaterdag afgesproken met een meisje dat in Farnham werkt. Ik ben dan een dag alleen ‘thuis’ omdat Jo, Dominic en de kids een dagje en een nachtje weg gaan. ze vond het super jammer dat ik niet mee kon maar het was al betaald en hadden ze de laatste kamer en daar moesten ze al met ze alle op(ze gaan met wat vrienden).
Ik vind het niet zo erg. Ik kan dan even rond kijken in Farnham en mijn kamertje inrichten en eigen maken.

Ik kreeg, voordat ze weg gingen, nog een mailtje van Jo. Ze konden niet wachten totdat ik kwam en ze hadden mijn kamer opnieuw geverfd en ze vroeg of ik nog wat nodig had voor mijn kamer.
Ik werd echt super vrolijk van dit mailtje. Natuurlijk wist ik wel dat ze blij met mij waren maar het is toch leuk om te lezen hoe enthousiast ze zijn dat ik kom 

Vandaag hebben we kinderdag :)!! Dus vanochtend hebben we een ontbijt op bed gekregen en een klein cadeautje (kruidnoten, nagellak en een kookboek) van papa. Vanavond zelfgemaakte pasta eten. Een heerlijke dag.

xx

  • 21 September 2014 - 12:11

    Ellen:

    lieve Tamara, nog maar even en dan vertrek je. We vinden het echt hartstikke leuk voor je. En wat boffen ze daar in Farnham ook met jou. We weten zeker dat je een fijne "aanwinst" voor het gezin bent. En wij gaan je missen: even een kopje thee, samen met Peet voetbal kijken, koken, oudejaarsavond, te veel om op te noemen.
    We hebben zoveel leuke en waardevolle momenten met elkaar gedeeld. Een stukje staat in het fotoboek. Alles zit in ons hart!
    Heb het heel fijn meidje! We zijn super trots op je.

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 9731

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: