zondag... - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu zondag... - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

zondag...

Blijf op de hoogte en volg Tamara

28 September 2014 | Nederland, Honselersdijk

vandaag was een relax dagje. hoefde niet op tijd mijn bed uit omdat Jo, Dominic en de kids weg waren. Was als nog om 8 uur wakker... lekker nog even een uurtje een boek gelezen en daarna toch naar beneden gegaan.
Daar wat gegeten en het een beetje opgeruimd, ondertussen tv gekeken (het is anders zo stil in huis).

Om 11 uur helemaal klaar beneden omdat ik ging Skypen met thuis :D . Ik vond het wel even fijn om hun stem enzo te horen. Toch mis ik het (nog) niet. Waarschijnlijk komt dat als ik hier echt mijn draai heb gevonden.

Toen Jo and Dominic weer thuis waren, heb ik een fles gegeven en daarna had ik nog heel even wat me time voordat ik met de kids naar het park ging.

Nadat ik alles had gepakt (fles, voeding, drinken, naughty food (voor Freddie), zette ik de kids in de wagen en daar gingen we :)

In het park heeft Freddie heerlijk gespeeld en Monty (nadat hij zijn fles op had) heeft heerlijk geslapen (de hele tijd).

Om iets na drieën zijn we naar de apotheek gegaan om medicijnen te halen voor Dominic. om 4 uur waren we weer thuis en heb ik eten klaar gemaakt voor Monty, zodat Jo het eten kon klaar maken (typisch Engels avond eten) roast dinner. Dit is een hele kip(!!) met groente, aardappelen uit de oven, yorkshire pudding, stuffing and steamed vegetables. Dit is iets wat ze alleen op zondag eten. Het ruikt heerlijk :) en het smaakte ook ook nog lekker :P

Morgen begint mijn eerst 'werkweek'. Heb er echt super zin in. Morgen is het alleen Monty and me, dus dat valt wel mee ;)

xx

  • 29 September 2014 - 08:16

    Ellen En Peter:


    Zo Tamaar, eerst echt belangrijk nieuws: we hebben gewonnen !
    Kun je het voetballen daar nog een beetje volgen ? Koeman heeft weer gewonnen dit weekend.
    Deze week weer internationaal voetbal. Ik zal niet alles zien.

    Je hebt een lekkere zondag gehad zo te lezen. Leuk dat je geskyped heb. Mooie uitvinding!
    Al is heen en weer appen op FB ook gezellig hé.

    Je schreef dat je naar de apotheek was geweest. Zijn deze op zondag open in Engeland?
    Hoe is dat daar nu eigenlijk: zijn de winkels 7 dagen in de week open?

    Nu dan echt aan het werk. Leuk! Het zal je vast goed afgaan.

    Fijne week! Hier schijnt de zon al weer. Is het een grote bende op de weg rond Rotterdam (dus Peet in de file) en Una en Jazz willen naar buiten :)

    Tot later weer.

    Fijne week!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 9737

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: