5 weken - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu 5 weken - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

5 weken

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Hallo allemaal!
Alweer een week voorbij. Ik besefte dat pas toen ik vanmiddag van de pet shop kwam, met de kids. Ik was daarom ook bijna vergeten dat ik vandaag jullie weer een update ‘moest’ geven :)

Hier komen de antwoorden van jullie vragen (eigenlijk alleen van Ellen…) :
We doen dat, maar eigenlijk niet zo heel veel. Eigenlijk praten we over van alles:) dus ook de gezinnen en kids.
De kroketten waren precies zoals ‘thuis’ en ook de patat. Hihihi!!
Ik ben ook erg benieuwd hoe kerst hier gaat zijn! Heb er super veel zin in.

Ik heb Felix nog niet ontmoet en denk ook niet dat ik hem ga ontmoeten (ik zie een glimlachende papa)… Ik had hem een email gestuurd om een keer te meeten maar hij reageert niet, dan houd het op;)

Het park is nu inderdaad super mooi op het moment.. het is zo leuk om daar te (hard)lopen en (bijna) overal eekhoorns te zien en de mooie bomen met zo veel kleur…

Kan ook niet wachten om iedereen weer te zien en om jullie (en de rest natuurlijk) een knuffel te geven. Dat mis ik soms (in het algemeen)….

De meeste meiden die ik heb ontmoet hebben de zelfde opleiding gedaan als mij:) dat is wel leuk, kan je dingen met elkaar verglijken enzo.
De stroopwafels smaken super lekker!! Natuurlijk niet zo lekker als ze vers van de markt afkomen maar het kan er mee door;)
Ik denk inderdaad dat de Lidl de enigste bekende is. We hebben ook een Sainsbury, maar die hebben we ‘thuis’ volgens mij niet (niet in het Westland..).

Dan is het nu tijd voor het verslag van afgelopen week.
Vrijdag was ik om 8 uur beneden (zoals gewoonlijk) en heb ik Monty’s eten klaar gemaakt. Als ik hem eten geef (altijd), doe ik een kookschort op omdat ik anders onderzit met zijn eten. Hij vind het nogal leuk/grappig om, als hij eten in zijn mond heeft, het weer uit te ‘spugen’. Natuurlijk is dat heel leuk/grappig maar niet als je er voorzit… :). Om een uurtje of 9 ging Jo weg en was ik alleen met de kids. Alles klaar gemaakt om op pad te gaan: supermarkt (Sainsbury) om babymelk te kopen en naar de gym. Op elke dag van de week heb je anderhalf uur () fun time gym voor de kids. Super leuk!
Om 12 uur was dat afgelopen en toen ben ik samen met Pien en de kids weer naar huis gelopen.
Daar eerst hun (kids) eten gegeven en op bed gelegd en toen een pizza voor mij en Pien ‘klaargemaakt’. Veel gepraat. Toen ik Freddie na 1 uur(!!!) wakker had gemaakt(!!!) hebben we met z’n drietjes Halloween cupcakes gemaakt. Was super grappig! En volgens Freddie waren ze heerlijk;)
Om 5 uur was Jo thuis en was ik klaar:). Ik stortte wel helemaal in dus heb ik een heerlijke warme douche genomen en daarna even mijn ogen dicht gedaan in de woonkamer.

Zaterdagochtend stond ik al om 9.45 uur in de gym.. was trots op mijzelf. Daarna even shampoo gekocht :P heb er gewoon een hele maand meegedaan. Normaal doe ik er maximaal 3 weken, en dan doe ik mijn best….
Zaterdagmiddag kwamen vrienden van Jo and Dominic over. We hebben makkelijk geluncht; pizza. Daarna hebben we gewandeld, en daarna wat gedronken in een pub. Daar hadden ze de tv aan en kon ik heerlijk Real Madrid tegen Barcelona kijken :) Happy me. In de rust (van de wedstrijd) zijn we naar huis gelopen en kon ik verder kijken. Zaterdagavond moest ik oppassen. Was (zoals altijd) relaxt. Altijd heerlijk als de kids doorslapen.

Zondagochtend gingen die vrienden weg en ik ben wezen hardlopen. Onder de middag heb ik warm eten op. Was lekker maar zat zo vol toen ik het op had.. heerlijk met papa en mama geskyped. Is altijd fijn om hun stem te horen en hun te zien. En nee, ik mis ‘thuis’ nog niet. Dat komt omdat ik zo druk ben. Sorry….
Zondagavond ben ik samen met Pien naar de film geweest. Eerst heerlijk een pizza gegeten en garlic bread. Jummie:) daarna naar de film.. maar wat stom! Er is zo veel reclame voor dat je een paar trailers ziet en dan heb je niet eens de film gezien. Maar het was leuk en gezellig. En het grappigste was; we hebben eigenlijk de hele tijd Engels gepraat. Ik moest gewoon nadenken toen we heel even in het Nederlands praatte.

Maandag was echt heerlijk! Zonder jas naar buiten, heerlijk lopen met Monty. Van mij mag het zo wel vaker zijn. Verder eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Ik hoefde niet schoon te maken omdat dat werd gedaan door schoonmaaksters..

Dinsdag ben ik weer zonder jas naar buiten gedaan. Ben met Monty naar de bieb geweest en hebben we gezellig liedjes gezongen:). Toen dat afgelopen was, ben ik naar de bank geweest en de laatste dingen afgegeven en hoop dat ik snel mijn bankpas krijg. Dat is zo veel handiger.
Onder de middag waren Jo and Monty weg. Ik heb heerlijk in de voordeur Netflix gekeken (ja, mensen ik heb een (nieuwe) verslaving). Heerlijk! Het was gewoon 18 graden!! En het leukste was, in Nederland was het helemaal niet zo lekker weer. Dus heb ik er extra van genoten:P

En dan nu… vandaag!
Het was een beetje een chaotische ochtend: Freddie had overgegeven op Dominic’s laptop en Monty was ook niet helemaal lekker: twee keer moeten verkleden omdat hij helemaal onder zat( je mag zelf bedenken met wat:P) vanochtend weer met hun naar de gym geweest en vanmiddag naar de pet shop. Freddie loves dieren en in de pet shop kan hij rondlopen en naar dieren kijken.

Dat was het alweer. Vrijdag echt een hele dag vrij. Meestal heb ik niet zoveel aan die dag omdat ik midden op de dag mijn Engelse les heb. Verder nog geen plannen :) hopelijk van het weekend wat schaatsen kijken :D

xx love you all :)

  • 29 Oktober 2014 - 20:57

    Ellen:

    Ja hoor! Daar was tie weer: het super leuke verslag.
    Je hebt nog een talent: schrijven!

    Kom je veel Nederlandse producten tegen in de supermarkt? Ik bedoel eigenlijk producten die je hier ook vindt. Hoeft niet perse Nederlands te zijn.

    Volgens mij is de pizza wel in trek hè! Welke groenten eet je zoal?

    Je kent de stroopwafelkraam in Naaldwijk straks niet meer terug. Ze hebben een nieuwe kraam. Mooi hoor. Maar niet meer zo knus. De stroopwafels zullen wel hetzelfde zijn.

    Heb je gisteren ook die fantastische overwinning van Ajax gezien op Urk?

    Je schrijft over de petshop. Hebben ze daar geen kinderboerderij of zoiets?

    Lieve Tamaar, we hebben gezellig veel contact, dat is fijn!

    Fijne week en tot "verslag".

    Dikke knuffel dan Peet en mij.
    Xx


  • 29 Oktober 2014 - 21:40

    Melissa:

    Hey Tamaar, dat van die bios is wel raar, toen ik in London naar de bios ging hadden we t gwn hetzelfde als in Nederland, dus misschien ligt het gewoon aan ''jouw'' bios XD
    Xoxo

  • 29 Oktober 2014 - 22:18

    Ron:

    Blijft elke keer weer leuk om een verslag van een "gewone" werkweek te lezen. Gek dat in ons Sonja-boek niet zo vaak (nooit) pizza voor komt!
    Vind je ook niet dat het een beetje rot overkomt zo'n opmerking over een overwinning op Urk.... Maar ach, Feijenoord zit al niet meer in de beker, dan is Urk verder gekomen....

    Dag lieverd,

    xxx
    Pap

  • 30 Oktober 2014 - 16:36

    Ellen:

    Hi Tamaar,

    Vergeet ik toch te vragen of je daar iets merkt van Halloween.

    Dikke kus, El

  • 30 Oktober 2014 - 16:38

    Ellen:

    Echt wel dat in een van Sonja's boeken en pizza staat. Gelijk naar je pap gestuurd.
    Maar hij wil liever een andere :):):).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: