2 maanden - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

2 maanden

Blijf op de hoogte en volg Tamara

19 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Alweer 2 maanden!! Vliegt voorbij! Was wel even fijn om papa, mama, Nadine, Melissa, opa, oma en de rest te zien!!
Hier een update van mij week. Vond het leuk om van sommige mensen te horen dat ze het leuk vonden om dit te lezen :). Hopelijk blijft het leuk om te lezen en dat het niet saai wordt.

Donderdag:
Vandaag zoals gewoonlijk naar de playgroup geweest met de kids. Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik heb gedaan. Koffertje ingepakt en op tijd naar bed gegaan :).

Vrijdag:
Vanochtend ging de wekker al om 5 uur. Ik had een half uurtje om mezelf aan te kleden en de laatste spulletjes in mijn koffertje te doen, tijd zat.
Iets na half zes zat ik, samen met Dominic, in de auto op weg naar het vliegveld. Het was slecht weer: regen. Eenmaal bij het vliegveld kon ik zo doorlopen naar het controle punt voor je koffer enzo (kan even niet op de naam komen). Niks raars gevonden :P en toen naar de gate. Het was zo gek, er hingen van die borden waarop de vluchten stonden maar geen gate nummer… beetje gek, dus ik had het gevraagd: gate 5. Zat natuurlijk ruim op tijd bij de gate en dus kon ik gaan wachten. Beetje het schaatsen gevolgd via twitter en verder muziek geluisterd.
We waren op tijd in de lucht. In de lucht kregen we wat te eten en drinken. Ik moest nog doordrinken want we waren al bijna in Rotterdam. Eenmaal geland(9.30) waren we snel uit het vliegtuig en kon ik naar de aankomst hal lopen. Papa stond buiten op het terras te zwaaien, super leuk! Kon ook mijn glimlach niet van mijn gezicht halen.
Om 10.15 uur waren we ‘thuis’ en zaten we aan de koffie. Ik was best moe, dus na een heerlijke douche ben ik even mijn bedje ingedoken maar (natuurlijk) niet kunnen slapen. Wel even heerlijk een uurtje gelegen.
Na de lunch gezellig met mijn zussen gezeten en daarna was het alweer tijd om ons om te kleden voor het 40 jarige jubileum van papa.
Om half 3 met een fancy taxi naar de viersprong en toen was het wachten op de eerste gasten.
Het was echt een super gezellige avond! Was zo fijn om: opa, oma, tantes, oom, Peet en el te zien (sorry als ik mensen vergeet)! was helemaal leuk om papa’s reactie te zien toen hij zag dat ik klaar stond om een speech te geven(dank aan Ellen). Minder leuk dat ik (natuurlijk) moest janken, gelukkig deed ik dat met mama :).
Verder hebben we heerlijk gegeten (zat gezellig met mijn zussen en opa en opa aan tafel, bless them). Om een uurtje of 11 waren we thuis en dook ik ongeveer gelijk me bed in.

Zaterdag:
Werd ik pas om half 11 wakker. Heerlijk om wakker te worden zonder een schreeuwende Freddie. Verder niet zo heel veel gedaan: met mams naar Naaldwijk en de AH gegaan en mijn koffer inpakken. Verder lekker voor de tv gehangen met kruidnoten. Was gezellig om met z’n alle een drankje te doen en tv kijken om half 6. Doe ik nu, in Farnham, nooit omdat je altijd met de kids bezig bent. Dat mis ik soms nog wel. Ook het lang aan tafel zitten (zonder tv) en een goed gesprek hebben, mis ik. Wij eten eigenlijk altijd met de tv aan.
We mochten vanavond onze schoen zetten!!! Liedjes zingen was, zoals gewoonlijk, lachwekkend. Volgens mij kunnen we (vooral Melissa en ik) niet normaal sinterklaas liedjes zingen XD. Ben benieuwd wat er morgen door ZWARTE PIET in mijn schoen is gedaan. Om half 12 ging ik richting mijn bedje.

Zondag:
Ging de wekker om 8 uur, snel even douchen, ontbijten en klaar maken voor een dagje London, samen met Pien.
Om 10.10 zouden we gaan vliegen maar dat werd 10.20 uur. Ik lande om 10 uur(Engelse tijd) op het vliegveld. Ik hoefde maar heel even te wachten op Jo die mijn koffertje kwam halen (zo lief!!). daarna met de tube naar London om daar Pien te zien.
Ze was helemaal blij met haar pepernoten die ik voor haar had meegenomen. Beetje geshopt, geluncht bij de subway.
17.07 uur de trein terug gepakt naar Farnham. Ik was rond half 7 weer echt thuis. Kon de kindjes nog even zien en hun cadeautjes geven. Freddie was helemaal gelukkig met zijn chocolade letter. Als avondeten een pei op. Was super lekker.
Om half 9 naar boven gegaan want ik wilde op tijd gaan slapen. Natuurlijk is dat niet gelukt….

Maandag:
Vanochtend ging de wekker (zoals gewoonlijk) om 7.10 uur. Daarna wat gegeten en daarna heb ik mezelf klaargemaakt. Om 8 uur was ik beneden. spenen en flessen gedaan, Monty eten gegeven. Verder de playroom opgeruimd, kerstversiering opgeplakt en een was van de kids en mij gedraaid. Vanochtend niet naar buiten gegaan omdat het regende -_-.
Onder de middag samen met Jo even naar mijn presentatie gekeken en daarna samen de uitslag van de X factor gekeken :).
Vanmiddag met Monty even wat opgehaald bij het postkantoor en naar de Lidl geweest. Iemand had Monty de Pinguïn gestuurd om hem beterschap te wensen. Dus nu hebben we Monty en Monty. Voor iedereen die het verhaal nu niet even snapt, hier een link naar de reclame van John Lewis:
https://www.youtube.com/watch?v=iccscUFY860
Toen was het alweer 5 uur. Even douchen en vanavond mijn kamer opruimen want het lijkt net alsof er een bom is omploft :P

Dinsdag:
Vanochtend toen Monty op bed lag, even alles in de keuken opgeruimd en alles klaargemaakt voor vertrek. We zijn niet naar de muziekgroep gegaan in de bieb. Jo vertelde dat er een speelgroep was waar veel vriendinnen van haar heen gaan met hun kids, of het leuk was voor Monty. Ik vind alles best dus iets na 10en zijn we daar naartoe gelopen. Het is in een kerk en voor 1.50 pond ben je daar anderhalf uur. Ik was er een uur. Meer dan genoeg voor Monty. Was erg gezellig! Om half 12 naar huis gelopen en Monty eten gegeven. Hij is weer helemaal de oude! Hij is weer zo aan het lachen! Dat ik ook de hele tijd moet lachen XD.
Onder de middag alleen geluncht (meestal doe ik dat alleen). Ondertussen huiswerk gemaakt. Daarna ben ik naar boven gegaan om mijn presentatie voor vrijdag te oefenen. Fingers crossed!
Vanmiddag met Monty nog een keer boodschappen gedaan, was fruit vergeten en ik ‘moest’ eten halen voor vanavond.
Om 6 uur een half uurtje gesport in de sportschool. Daarna met Jo wat gegeten en toen maar naar me kamer gegaan. Jo ging werken en Dominic was er niet. Dus maar lekker Netflix gekeken en mijn presentatie nog een paar keer doorgenomen.

Woensdag:
Vandaag had ik(zoals gewoonlijk) beide kids. Eerst in alle rust zelf ontbeten en toen voor de kids een ontbijt gemaakt. Freddie heeft de chocolade hagel helemaal uitgevonden dus dat moest vandaag op zijn croissantje en jam ook. Beide gelukkig op een andere helft. Nadat ik Monty op bed had gelegd, ben ik de keuken op gaan ruimen, terwijl Freddie heerlijk in de playroom aan het spelen was. Zo schattig en zo kon ik alles in alle rust de keuken schoonmaken en de buggy klaarmaken. Om iets na half 11 zijn we naar de gym gegaan.
Daar lekker tot iets voor 12en gespeeld en toen was het alweer klaar voor de ochtend.
Engelse les was wel ok.
In de middag was Freddie echt irritant. Ik wilde naar de pet store gaan, maar hij wilde niet echt meewerken.
Denk dat ik er wel een half uur (misschien wel meer) over gedaan heb om zijn: broek, schoenen en jas aan te doen. heb eerst maar Monty klaar gemaakt en toen zelf me schoenen en jas aangedaan voordat hij door kreeg dat ik misschien wel zonder hem weg ging…
toen we weer thuis waren, heb ik eten voor beide klaargemaakt en Monty eten gegeven. Toen nog even gedanst met Freddie en toen was het al weer 6 uur.
Echt moe zijn…. Ga elke keer ‘laat’ slapen. Rond 10 uur en dan ben ik de volgende ochtend zo moe. Daarom ‘baal’ ik een beetje dat we zaterdag om 5.30 uur hierzo vertrekken….


Goed, dat was deze week alweer :).
Even vertellen wat ik de rest van de week ga doen:
- Donderdag werken van 8-3 (zelf gevraagd, wil ‘graag’ nog ‘even’ hardlopen deze week.
- Vrijdag vrij! Engelse les en vrijdagavond naar de film (hahaha Melissa, ga lekker eerder dan jou!!!). Mijn lieve opa is dan jarig!! Dus dan even bellen naar hun :). Vandaag over 5 weken komt Nadine alweer!!!
- Zaterdag en zondag vliegen we ‘even’ naar Newcastle omdat daar een kindje wordt gedoopt.

Hoop dat er meer reacties komen, van verschillende mensen en niet alleen van bijvoorbeeld El (wat ik trouwens elke keer leuk vind om te lezen!!)


Love you all!
xx

  • 19 November 2014 - 20:20

    Nadine Dijkshoorn:

    Nu zal ik toch maar een keer reageren. Zo als gewoonlijk weer super leuk geschreven. Ben benieuwd hoe weekendje Newcastle word. Maar dat horen we natuurlijk snel. Kijk er nu al naar uit, nog maar 5 weken. Vooral nu we een beetje besproken hebben wat we gaan doen :)

  • 19 November 2014 - 21:52

    Ellen:

    Woef woef woef woef woef woef woef woef woef, we hebben even heerlijk geknuffeld met Tamara!

  • 19 November 2014 - 23:08

    Ron:

    Veel succes vrijdag met je presentatie en veel plezier in Newcastle.
    Vreemd hoor als je schrijft graag nog even te gaan hard lopen. Volhouden!

    Kus pap

  • 20 November 2014 - 19:11

    Tante Jannie:

    HeeeeeeHeeee ik heb ook wat gedaan maar zeeker vergeeten,, Maar je bent weer lekker op je plekje, het was leuk om je te zien hoor, Het was heel gezellig op het Feest,Geniet lekker daar ,Groetjes Tante Jannie,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  • 24 November 2014 - 09:57

    Ellen:

    Wat een leuk verslag weer. Je bent er heerlijk om je plek. En dat is je aan te zien!
    Natuurlijk was het ook fijn om je weer even hier te hebben. Alsof je niet weg bent geweest eigenlijk.
    Je speech deed je fantastisch. Maar dat heb ik geloof ik al een paar keer gezegd :).

    Hoe gaat het met de stickers voor Freddie's gedrag? Heeft het effect?

    Je hebt weer even geknuffeld met Una en Jazz. Hoe is het in Farnham met de honden gesteld.
    Zijn er veel ? En zo ja welke rassen zie je vooral.
    Hebben Jo en Dominic huisdieren?

    Vandaag is je zusje jarig. Ja, echt nog je zusje. Al wordt ze 100 dan ben jij nog steeds de oudere zus.
    Gefeliciteerd! Zal best een beetje raar zijn. Het was gisteren ook een beetje vreemd dat jij er niet bij was. Maar gelukkig zijn er nog veel manieren om je toch te feliciteren.

    Nou Tamaar, ik ga even sporten! Fijne week, rust ook een beetje uit.

    dikke kus, El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 9715

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: