twee weken. - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu twee weken. - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

twee weken.

Blijf op de hoogte en volg Tamara

08 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Hallo iedereen,
hier weer een update vanuit Farnham :)
Heb het hier echt super naar mij zin en kan niet geloven dat ik hier pas twee weken zit. Het voelt zo veel langer. Gelukkig maar anders had ik het zwaar gehad. Alles gaat eigenlijk super goed! heb wel zo'n beetje mijn draai gevonden en ga elke dag met plezier uit me bed.

De dagen vliegen echt om en voordat ik het weet is het vrijdag; een beetje uitslapen en naar mijn Engelse les gaan. Verder niet zo doen. En zondag heb ik ook niet veel gedaan; kamer + badkamer schoongemaakt en met een andere Au pair wat gedronken. daarna voetbal gekeken :))

Maandag en dinsdag zijn nog een beetje relaxdagen omdat ik dan alleen ben met de kleinste en dan zijn we lekker aan het knuffelen, gekke gezichten/geluiden aan het maken (vindt hij helemaal leuk).

Heb tot nu toe met twee andere Au pairs ontmoet die ook in Farnham wonen. Was super gezellig! met de ene was het wat makkelijker te praten dan de ander maar goed, het was gezellig :)

niet komende zondag maar die week daarna, ga ik met drie andere meiden naar London!!!! Heb daar echt super veel zin in en kan niet wachten tot volgende week zondag.

Deze week ga ik verder niet zo veel meer doen, morgen tussen de middag 'even' hardlopen, zaterdagmiddag met een Nederlandse Au pair afgesproken die in Farnham woont dus dat is ook gezellig:)

om antwoord te geven op El haar vraag: Ik maak meestal het eten voor de jongste klaar. Verder hoef ik niet te koken, alleen als ik dat wil :)

ps. Ik zou het leuk vinden als wat meer mensen reageren. Ik wil graag jullie vragen beantwoorden :)

tot de volgende keer

xxxx

  • 08 Oktober 2014 - 22:19

    Ellen:

    Ha meidje,

    Wat gezellig weer! En wat leuk dat we zoveel contact hebben.
    We vinden het hartstikke fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt.
    Ga vrijdag 'jouw' wraps maken. Ben. Enieuwd of mij dat ook goed lukt.

    Heb jij nog gekookt deze week?
    Ben je al gewend aan de Engelse tea?

    Zijn de au pairs die je ontmoet hebt ook kort in Engeland?
    Leuk dat je contact met hen hebt. En ...LONDEN! Wat een super vooruitzicht.
    Lekker shoppen zeker!

    Dag lieve Tamaar, geniet!!!

    Heel veel liefs. Xx

  • 08 Oktober 2014 - 22:20

    Ellen:

    Oeps! Foutje!

    Ik vergeet de groeten van je voetbal maatje!

  • 08 Oktober 2014 - 23:25

    Ron:

    Hoi kanjer,

    Met plezier je bed uit??? En jij zegt dat het goed gaat? Wat kan er veel veranderen in een paar weken!
    Blijf genieten!

    Dikke kus,

    Pap

  • 09 Oktober 2014 - 09:23

    Mandy:

    heey vriendinnetje,

    Zo te horen vind je het zo leuk, dat je niet meer weg wil uit Engeland.
    Kan je je nog wel vermaken daar?? Hoe is farnham??
    Hoe vind je het gezin waar je nu verblijft??
    ik zie dat je alweer nieuwe contacten aan het leggen bent, fijn voor je!!
    ben je al wezen stappen en al jongens wezen spotten??

    Veel plezier in London, echt super leuk!!

    ik mis je

    mandy

  • 09 Oktober 2014 - 14:28

    Moeder Ellen:

    Hoi Tamara,

    Ja hoor, ik heb je gevonden. Ben nu bij Ellen en zij heeft bijgepraat over jouw belevenissen.
    Ben heel blij dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij boffen de kinderen wel met jou.
    Lekker shoppen in Londen, dat hebben wij ook wel eens gedaan. Heerlijk kind.
    Geniet ervan.

    Inblikt hè volgen en zal als het lukt ook reageren.

    Dag Tamara, dikke knuffel van Ellens mam. Xx

  • 09 Oktober 2014 - 14:28

    Moeder Ellen:

    Hoi Tamara,

    Ja hoor, ik heb je gevonden. Ben nu bij Ellen en zij heeft bijgepraat over jouw belevenissen.
    Ben heel blij dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij boffen de kinderen wel met jou.
    Lekker shoppen in Londen, dat hebben wij ook wel eens gedaan. Heerlijk kind.
    Geniet ervan.

    Inblikt hè volgen en zal als het lukt ook reageren.

    Dag Tamara, dikke knuffel van Ellens mam. Xx

  • 15 Oktober 2014 - 12:17

    Ome Louw:

    Beste Tamara'

    Erg leuk om te volgen met je Au pair in Zuid England hoeveel km of mijl is het van Londen van daan
    is het weer ook nog een beetje aangenaam
    Tamara wij wensen je hee veel succes en geniet ervan


    Grt Ome Louw & Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 9721

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: