veel leesvoer, eh, lees plezier :) - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu veel leesvoer, eh, lees plezier :) - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

veel leesvoer, eh, lees plezier :)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

16 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

dagen heb ik een beetje kort gehouden, anders hadden jullie nog meer om te lezen :P xxx

Woensdag:
Vandaag voelde Freddie zich weer helemaal beter, alleen nu was Monty niet gezellig. Boven komt nu een tand door dus was hij de hele tijd aan het schreeuwen en ik kon niks doen want hij wilde de hele tijd opgetild worden.
De gym was gelukkig beter en ik was blij dat ik naar school ging. Hij had niet veel avond eten op en mijn geduld wat op toen ik klaar was met werken… ik ben naar boven gegaan en heb ik een douche genomen. Ben niet naar Pien gegaan.

Donderdag:
Monty was veel gezelliger vandaag. Nog wel dat hele hoge geschreeuw maar goed, dat probeer ik te blokken. Ze hebben allebei goed geslapen onder de middag en zijn, toen ik Monty zijn fles had gegeven, naar de petstore gegaan. Vonden ze allebei super leuk. Om 4 uur was ik klaar.

Vrijdag:
Vandaag in de ochtend naar Pien gegaan, met Isa. Eerst nog even afbak broodjes gehaald bij Lidl en toen naar Pien. Knakworstjes in brood en wat majo :). Toen heb ik tegen Isa 2 potjes schaken gespeeld. Voor het eerst in mijn leven gespeeld en 1x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Niet slecht, zeg ik zelf.
Na school zijn we even ‘dorp’ ingegaan en hebben we een fles prosecco en een taartje voor na het eten. Toen hebben nog even van de zon genoten in haar tuin.
Aan het einde van de middag kwam Isa and hebben we de fles opgemaakt en een film gekeken. Nadat we een stukje ‘taart’ ophadden, hebben we ‘holy water’ op met orange juice (kan niet op het Nederlandse woord komen). Toen, om een uurtje of tien, zijn hun naar de slug gegaan en ben ik naar huis gegaan.

Zaterdag:
Gewoon gewerkt in de ochtend, tot 2 uur en toen ben ik naar de gym gegaan. Toen ik thuis kwam, waren ze er niet meer. Ik een warme douche genomen en ?? gedaan. In avond heb ik via Skype schaatsen gekeken! Bedankt peet en el!!! Was helemaal top!

Zondag:
Jo was vandaag ziek maar Dominic is gewoon met de kids naar ‘rugby’ gegaan. In de ochtend ben ik gaan hardlopen. In de ochtend/middag heb ik gedoucht en alle kleding gewassen. Ook lekker weer even wat netflix gekeken en ‘langs de lijn’ geluisterd.

Maandag:
Vandaag gewoon gewerkt van 8-1 and 3-5. Tussen de middag even wat huiswerk gedaan en verder niet zo heel veel. In de middag in de playroom gebleven. Wat was weg gewerkt en toen was ik klaar. Lekker een douche genomen en na het eten heb ik lekker voetbal gekeken.

Dinsdag:
In de ochtend, zoals gewoonlijk naar de bieb gegaan, thuis wat gegeten en nog even gespeeld in de playroom. Tussen de middag even 10 overhemden gestreken, 10 pond verdiend. In de middag lekker naar het park gegaan met Monty, meer dan een uur buiten geweest dus dat was heerlijk!
Na het werk een douche genomen en begonnen aan de boeken die Melissa had gestuurd :D. Ook deze avond voetbal gekeken :).

Woensdag:
Lekker gewerkt. Monty mag nu nog maar een half uurtje slapen in de ochtend maar dat maakt het niet makkelijker :p. maar goed, ze konden lief spelen dus dat was een pluspunt. Naar de gym gegaan met de kids en daar lekker gespeeld. Jo heeft mij weer naar school gebracht en dat is wel lekker.
In de middag samen met Freddie kruidnoten gebakken. Ze proeven nog steeds naar normale koekjes maar dat is heel raar volgens Jo and Dominic. Na het werk heb ik een douche gepakt en toen weer op weg naar de Mulbery. Lekker wat gedronken en voetbal gekeken. Rond half 11 naar huis gegaan.

Donderdag:
In de ochtend naar de playgroup gegaan. Verder de kids eten gegeven en op bed gelegd. Freddie was zo moe dat hij niet eens praatte toen ik hem op bed had gelegd. Ik heb even wat gegeven en naar de paardenraces gekeken. Toen was het alweer tijd om Fru uit bed te halen. Toen hij uit bed was, hebben we wat kruidnoten gegeten en de paarden race gekeken.
Vandaag tot half 5 gewerkt. Ipv 4 uur. We waren zo lekker in het park aan het spelen en we waren er iets voor 4en (Freddie heeft gelopen ipv in de buggy). Om half 5 waren we net weer thuis en was ik klaar. Lekker een douche genomen en verder niks. We hadden allemaal geen zin om naar de quiz night te gaan.

Vrijdag:
We hebben bij Pien wat gegeten en toen naar school gegaan.
Na school zijn we naar town gegaan en wat rond gelopen. Toen we weer bij haar thuis waren, hebben we niet zo heel veel gedaan en rond 6 en hebben we ons eten klaar gemaakt voor ons internationaal dinner party.
Dat was super leuk alleen kwamen de meesten pas rond 8, 8.30. terwijl wij er al om 7 uur waren. Ik ben naar huis gegaan rond 10 uur, half 11.

Zaterdag:
Vandaag gewerkt tot 1 uur. In de ochtend naar de softplay gegaan. Was super leuk. thuis even de tas van de kids ingepakt en om 1 uur gingen ze weg! Lekker een heel weekend voor me zelf!! Even naar Nero’s gegaan om me schooltas op te pikken en toen ik weer thuis was, heb ik een douche genomen en alle kleding/handdoeken gewassen. Verder Homeland and Netflix gekeken.

Zondag:
HAPPY BIRTHDAY PEET!!! XX
Ik werd gewoon om 10 uur wakker :O heerlijk. Wat gegeten en toen naar de gym gegaan. Thuis een douche genomen en toen heb ik even geskyped met papa en mama. Lekker voetbal gekeken/geluisterd terwijl ik wat dingen heb gedaan voor school. En deze blog voor 2 weken geschreven.

Maandag:
Vandaag was het echt poep weer. Heel de dag regen gehad.. maar verder was het een hele leuke, gezellige dag.
In de ochtend een cadeautje gekocht voor Monty (die is donderdag jarig) en toen naar de playgroup gegaan. Onder de middag hem wat te eten gegeven en toen om 1 uur op bed gelegd. Zelf wat gegeten en toen lekker Netflix gekeken.
In de middag hebben we lekker in de playroom gespeeld. Was super leuk. Ik heb echt onwijs gelachen om hem, hij was zo grappig vanmiddag.
Na het werk heb ik een heerlijke douche genomen en wat gelezen.
Na het eten nog even wat gedaan voor school en toen me bed in gedoken.

Was het voor deze 2 weken update. Zal proberen om weer wat sneller een reisverslag te plaatsen maar kan natuurlijk niks beloven met mijn drukke leven xD

Wat ga ik de rest van de week doen:
Werken.
Burger eten woensdag + een drankje ;).
Monty’s verjaardag vieren.
Zaterdag wordt Monty gedoopt !!

  • 16 Maart 2015 - 22:46

    Ageeth:

    Hoi schat,

    Druk druk druk. Maar misschien is het handig om uit te leggen wat de international dinner party was en wat er voor eten was enzo.
    We hebben er heel veel zin in om te komen, nu zeker omdat alles is geregeld.
    Dus tot volgende week vrijdag.
    En veel plezier komend weekend.

    xxxx je mams

  • 17 Maart 2015 - 06:43

    Ellen:

    Dat is gezellig opstaan! Een onverwacht leesverslag. Straks eens gezellig lezen.

    XXX El

  • 18 Maart 2015 - 13:30

    Ellen:

    Ha Tamaartje,

    Wat een volle week hé. Maar beter zo dan je vervelen!
    Leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt met de kids. Soms hebben ze een grgrgrgrg bui maar gelukkig lezen we vaker dat je gelachen hebt, dat het gezellig was en dat je van ze geniet.
    Leuk initiatief het international dinner! Waren jullie met veel mensen?

    Orange juice heet bij ons sinaasappelsap HA HA HA.
    Wat grappig hé dat je dat gewoon vergeet als je alle dagen engels spreekt. Dat wordt nog wat als je terug bent. Ik herinner me dat nog van Nadine. Die dronk ineens andere cola dan wij. Qua uitspraak dan. Leuk!

    Ja, dat was gaaf hé het schaatsen zo kijken. Briljant idee van Peet. Het was net of je bij ons op de bank zat. Niet te geloven dat het kan hé, als je daarover nadenkt .....

    Nog een kleine week en dan komen je paps en mams! Super. Dat wordt een gezellig weekend, zeker weten. En Melissa gaat ook genieten van haar 'vrijheid".

    Je verslagen zijn altijd harstikke leuk om te lezen en als het soms iets langer duurt maakt dat niks uit!
    Leuke berichten mogen altijd wat later komen, daarvoor is het nooit (te) laat.

    Dag meis van me, tot contact. Hoe dan ook!
    Ook veel groetjes van mijn mams.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 9726

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: