drinken, films, drinken en ohja, werken :) - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu drinken, films, drinken en ohja, werken :) - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

drinken, films, drinken en ohja, werken :)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

24 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Ik moet goed nadenken over deze week… ik heb het namelijk niet bijgehouden deze week.. oeps! De dagen zullen dus kort maar krachtig zijn ;).

Nog even iet van dinsdag:
het was vandaag pannenkoeken dag en ik heb GEEN pannenkoek op :0. Echt een schande….. :p

Woensdag:
Vandaag was lekker relaxt (in vergelijking met andere woensdagen) van 8-3 werken. Eerst naar de gym geweest. Pien kwam ook met 2 van de 3 kids. Was super gezellig en de tijd vloog voorbij. Thuis heb ik de kids een lunch gegeven (boterham met ham) ze vonden het lekker en Freddie had alles op (wat bijzonder is). Na hun lunch hebben we even in de playroom gespeeld en om iets voor 1en zijn we naar boven gegaan. Eerst Monty op bed gelegd en toen Freddie. Die slaapt nu elke middag een half uur.. zonder probleem, totdat je hem wakker maakt.
Toen Fru sliep, heb ik wat gegeten en toen de keuken schoongemaakt en toen moest ik Freddie alweer wakker maken. Hij was niet zo vrolijk toen ik hem wakker maakte. Beneden wat gedronken met een chocolade koekje en alles was weer goed :).
Lekker met hem gespeeld, in de tuin want het was super lekker weer. Lekker op de trampoline en bass ball gespeeld(bal ‘slaan’ met een golfstick). Toen weer naar binnen en wat gedronken, toen was het alweer 3 uur.
Ik snel naar de sportschool, daar met Isa and Jacopo een uurtje gesport.
Toen naar huis, douchen, en wat gegeten met Jo and Dominic(worstjes, wortels en nog wat).
Toen was het weer, zoals elke woensdagavond, tijd voor een drankje. Was super gezellig(zoals altijd). Om 10 uur naar huis gegaan en gelijk naar bed gegaan.

Donderdag:
Vandaag geen playgroup vanwege half term dus ben ik met de kids naar de softplay gegaan. Was super leuk, we waren daar half 10, openingstijd dus was het nog lekker rustig. Daar gebleven tot kwart voor 12. Naar huis gegaan, lunch gemaakt voor de kids (boterham ham). Weer allebei de bordjes leeg ;). Het was ondertussen gaan regenen :(.
Om 1 uur allebei de kids op bed gelegd en zelf wat gegeten. Na een half uur Freddie wakker gemaakt, wat gedronken en een koekje. Toen samen de flessen gewassen ect. Toen de kaarten van de ‘lijn’ afgehaald en de nieuwe kaarten opgehangen. Om 3 uur Moo uit bed gehaald en een fles gegeven. Nog een uurtje binnen gespeeld want het was nog steeds aan het regenen.
Na het werk heb ik snel een douche genomen en toen wat gegeten (maar wat??) toen klaargemaakt om naar de film te gaan (fifty shades of grey) met Isa Pien and Terry (Pien kent haar). Was super leuk!!
Om iets na 12en lag ik in bed.

Vrijdag:
Vanochtend heb ik weer eens hardgelopen, zondag kan niet. Verder een relaxt dagje gehad, veel Netflix gekeken en in de avond weer wat gaan drinken in the Slug. Weer tussen de 10 and 15 shotjes op, plus a ‘Glitter bomb’ op (smirnoff glold met red bull, was super lekker) en iets met vodka (rook naar hele sterke hoestsiroop, te sterk voor mij). Het was echt een hele gezellige avond ;) Ook vannacht lag ik rond half 1 in bed..

Zaterdag:
Vandaag gewoon weer fris (niet fruitig want ik was toch moe!) aan het werk. Naar de softplay gegaan in de ochtend. Als lunch hadden de kids spaghetti met wat toast. Toen op bed gelegd en alles schoongemaakt in de keuken en de playroom opgeruimd.
Toen ik klaar was met werken, half 1, ben ik naar boven gegaan, heb ik een was (van mezelf ) in de wasmachine gedaan en ben ik in slaap gevallen, voor drie kwartier.
De rest van de middag niet veel gedaan, lekker tv gekeken en homeland gekeken. Vroeg naar bed gegaan want morgen is het een vermoeiende dag.

Zondag:
6 uur ging mijn wekker. Nog heel even, dacht ik, half uur later verder en lig ik nog steeds in mijn bed. Alles snel gedaan en op naar het treinstation om naar Oxford te gaan.
Was super mooi, ik vind Bath mooier. Oxford is een en al college. Wel wat leuke dingen gezien(jammer genoeg alleen van de buitenkant): voor alle(harry potter fans) wizzards onder mijn lezers: ik heb de hospital wing and secret section from the libary gezien, de buitenkant van de ‘grote hal’ gezien, de grote hal in de film is een namaak. Ook heb ik dé lantarenpaal van Narnia gezien. Jammer genoeg heeft het veel geregend en zijn we rond een uurtje of 4 weer terug gegaan naar Farnham. Thuis heb ik een boterham getoast and naar bed gegaan. Nog wat gelezen en voor half 9 was ik in dromenland :).

Maandag:
Vandaag werken, lekker veel kunnen doen, ondanks Monty niet geslapen heeft, wassen gedraaid, keuken opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd, playroom opgeruimd en dat voor half 10. Ik vind het een goede, productieve ochtend, tot zover dan. Naar de playgroup gegaan in de kerk. Monty had het helemaal naar zijn zin en ik ook. 1 van de mensen daar zei; het is bijna eng, hoeveel jullie op elkaar lijken. Waarop ik moest lachen. Ik heb heel vaak dat mensen denken dat ik zijn moeder ben, omdat we zo veel op elkaar lijken. Zo grappig.
Onder weg naar huis nog even wat boodschappen gedaan en toen we thuis waren, lekker wat gegeten. En toen Monty op bed gelegd.
Tussen de middag heb ik nog wat dingetjes voor mezelf op me laptop gedaan en verder niet zo heel veel.
Van 3 tot 5 lekker met Monty gespeeld in de playroom. Was super leuk. Was (volgens mij) voor het eerst, echt klaar om 5 uur. Lekker een douche genomen en in de avond heb ik een paar uurtjes opgepast.

Dinsdag:
Vandaag liedjes gezongen in de ochtend. Was super gezellig. We waren er best op tijd. Monty heeft lekker rond gekropen en dat was zo grappig, kan niet uitleggen maar het was gewoon leuk om te zien. Eten gegeven onder de middag, Freddie’s bed opgemaakt en om iets voor 1en heb ik Monty op bed gelegd.
Onder de middag heb ik een sandwich ham op, met komkommer op, was lekker. Ondertussen mijn essay op papier gezet en gelezen.
Weer van 3 tot 5 in de playroom doorgebracht. Toen ik klaar was, heb ik een appel op en ben ik deze (korte)blog gaan schrijven.

De rest van de week ziet er (ongeveer) zo uit:
Woensdag werken + college, drinken at the Mulbery.
Donderdag werken van 8-4 en in de avond ?
Vrijdag vrij !!
Zaterdagochtend werken. Middag?
Zondag? Niet veel hoop ik.

Ps. Ik hoef eigenlijk geen wekker meer te zetten want Freddie wordt elke ochtend rond 6 uur, half 7 wakker en daar wordt ik van… zelf op een zondag……….


Hoop dat jullie het een leuke blog vonden xx

  • 24 Februari 2015 - 19:52

    Ron:

    Wat ben jij snel met je blog deze week!
    Weer wat nieuwe namen? Isa en Terry? Of ehb ik Isa al eerder "ontmoet"? ik raak af en toe de draad kwijt. (Ja, zeg het maar: de leeftijd......). Gelukkig lees ik dat je ook weer hebt hard gelopen; volhouden hoor!
    Blijft het op school goed gaan? Dit weekend maar weer eens skypen? Als het jou uitkomt uiteraard.

    Dikke kus

    Pap.

    Nog maar een week of vier.....

  • 24 Februari 2015 - 20:16

    Ellen:

    Wat een leuk blog weer en gezellig vroeg!
    Haha, die pap van je. Leeftijd......

    Je hebt een leuke week achter de rug zo te lezen! Wat zie je veel hè.
    Hartstikke leuk. En wat gezellig dat je zoveel vrienden maakt. Jij bent natuurlijk ook leuk gezelschap!

    Als ik soms over Freddie lees denk ik: Jo Frost: super nanny! Die krijgt Freddie wel netjes in slaap:). Ze schijnt zelfs een programma op de Dutch tv te krijgen...

    Leuk dat jullie zoveel zingen. Zing je ook weleens Hollandse liedjes voor de boys?

    Fijne week meidje! We 'zien' elkaar vast op FB of whatsap.

    XXX en een dikke knuffel (zegt Peet)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 9695

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: