1 maand 2.0 - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu 1 maand 2.0 - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

1 maand 2.0

Blijf op de hoogte en volg Tamara

23 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Hoi hoi,
Ik werd er op gewezen dat de helft van mijn blog er niet meer is. Geen verslag van London en de andere dagen tot nu toe :(
hierbij de rest van het verslag....

Zondag was het dan (eindelijk) zo ver! Ik zou naar London gaan met drie andere, Nederlandse, meiden. Het enige jammere was dat er gewerkt werd aan het spoor en dat ik er dus veel langer over zou doen, stel ik zou een dag later gaan... 1u36min ipv 40 minuten.... dat was het enige jammere ervan maar dat kon zeker de pret niet drukken:). Eenmaal aangekomen op Waterloo had ik de andere meiden vrij snel gevonden en konden we naar 'buiten'.
Toen zijn we naar Thames gelopen en zijn we de boot op gegaan (ik had kaartjes gekregen voor een boottocht, gratis). na twee 'haltes' zijn we er weer af gegaan en zijn we naar Borough Market gelopen. dat is een markt met allemaal kraampjes met alleen maar eten. Helaas waren er zondag niet zo veel omdat ze (volgens mij) iets aan het filmen waren... Daarna zijn we naar de andere 'kant' van London gelopen. Waar het echt leeft. Ik ben zondag echt 'gevallen' voor London! De mensenmassa (niet normaal), het verkeer wat blijft komen en gaan en 10x de zelfde winkels in een straat, de muzikanten die op straat spelen. GEWELDIG!!
Maar goed, we zijn via het National Gallery naar dé M&M (choco, snoep) winkel gelopen. Niet normaal wat je daar ziet... vier verdiepingen en alleen maar choco, kleding en allemaal andere 'troep' van M&M. Toen de meiden wat M&MS hadden gekocht, zijn we naar Covent Garden Market gelopen. Daar kun je eten en ook daar kun je straatartiesten enzo vinden.
Toen het tegen 5en was, hadden we toch wel een beetje trek. Dus wij naar Chinatown gelopen en naar 'ons' Nederlandse restaurant gelopen.
Heerlijk kroketten met patat én Remia frietsaus op. HEERLIJK!!
Toen hadden we het allemaal wel een beetje gehad. De trein om 19.07 uur terug gepakt en om 20.44 uur was ik weer terug op het station in Farnham. Snel terug gelopen naar huis en gelijk naar bed gegaan.

Maandag:
Ik was wel een beetje gaar van zondag. (gelukkig) had ik alleen Monty vandaag. Had wel een Engelse les omdat ik die vrijdag niet heb. Dus om 12 uur naar mijn les gelopen en om 14.30 uur klaar, snel naar huis gelopen omdat ik 15.00 uur weer moest werken. Lekker gespeeld met Monty en om 5 uur was ik al weer klaar. Maandagavond niet zo heel veel gedaan, custard met pudding gegeten. Ik ben officieel verslaafd geraakt aan custard.....

Dinsdag:
vandaag heb zou ik eigenlijk naar de bieb gaan om liedjes te zingen met Monty, maar was niet helemaal lekker dus ben ik naar het park gegaan en hem op de schommel gezet (vind 'ie helemaal leuk) en nog een stuk gelopen.
Om 1 uur Monty op bed gelegd en toen zelf wat gegeten.
Toen naar de gym gegaan en om drie uur moest ik weer aan het werk. Niet zo veel bijzonders gedaan :)

Woensdag:
vandaag had ik alle twee de kids. Vandaag zou ik van 8 tot 10 en van 3 tot 6 werken omdat ik naar mijn Engelse les moest.
Even naar de lidl geweest; koekjes, brood en... stroopwafels gekocht :) Daarna weer naar huis gelopen en toen was het al weer gebeurt voor de ochtend. Snel nog even mijn laatste beetje huiswerk gemaakt en wat gegeten en toen weer een half uur gelopen naar mijn les. Vandaag hadden we twee leuke presentaties dus het was niet saai om naar te luisteren (zoals een andere keer).
Toen ik weer thuis was, ben ik met de kids naar het park gegaan, hebben ze daar gespeeld en hebben we een kleine wandeling gemaakt.

Vandaag:
Vanochtend zijn we naar een 'playgroup' gegaan. Voor maar 2 pond kunnen de kids 2 uur heerlijk spelen en krijgen ze wat te drinken en een snack. Ideaal. Zeker voor Freddie, zo kan hij zijn energie kwijt. Op de terugweg hebben ze alle twee geslapen :) Vanmiddag was ik even alleen met Monty omdat Jo met Freddie paarden gingen 'spotten'. Om 5 uur was ik alweer klaar en heb ik een heerlijke warme douche genomen. Nu aan het oppassen:)

Morgen:
Met de kids heel de dag alleen, dat word gezellig. Zaterdag en zondag heel de dag vrij dus heerlijk uitslapen, hardlopen, de gym, kamer + badkamer schoonmaken en zondagavond naar de Mazerunner, samen met Pien, een Nederlands meisje die ik ken vanuit mijn Engelse les.

hoop dat jullie dit wel kunnen lezen:)

xx love you all

  • 23 Oktober 2014 - 21:46

    Ellens Mam:

    Londen. Een heeeerlijke stad. Je bent er net zo verliefd op als. Wij denken erover om in december een paar dagen naar de ' christmasdecorations ' te gaan kijken. Als jullie de kans krijgen moeten jullie ook eens. Dan kijk je echt je ogen uit. Jullie hebben echt van de ene kant naar de André kant gelopen. Vroeger deden we dat ook. Hat zal nu wat meer metro werk worden. Dat mag op onze leeftijd ha ha. Ik ga nu een lekker glaasje wijn drinken en dan mijn mandje in. Morgen weer gezellig naar mijn klaverjasclub. Slaap lekker. Oh nee , sweet dreams. Tot de volgende keer . Altijd leuk om je enthousiaste verhalen te lezen.

  • 29 Oktober 2014 - 08:06

    Ellen:

    Elke week zijn je verhalen even enthousiast en nu we ook foto's zien komen daar ook de plaatjes bij.
    Je straalt van oor tot oor.

    Wat leuk dat de contacten met de andere "meiden" zo gezellig zijn. Dat is toch altijd afwachten.
    Hebben zij ook een soortgelijke (school) opleiding gedaan zoals jij ?

    Hoe smaken de stroopwafels? Ze kunnen vast niet op tegen die van de Naaldwijkse markt. Ik spreek niet uit ervaring maar volgens betrouwbare bronnen zijn die erggg lekker.
    Is Lidl de enige "bekende" supermarkt in de buurt ?

    Volgens mij komt het volgende verslag al gauw aan. Ben benieuwd.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 9704

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: