1 maand!!! - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu 1 maand!!! - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

1 maand!!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

22 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Hoi hoi!!
Alweer een maand.... De tijd gaat zo snel :O . Kan het niet geloven. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik hier net zit maar aan de andere kant het ik het idee dat ik heer al heel lang zit :).

Dan nu de vragen van jullie:
papa: ten eerste hij is Frans (nog romantischer) en ten tweede, ik heb hem (nog) niet ontmoet omdat we elkaar mis hadden gelopen. Als er ontwikkelingen zijn, vertel ik het gelijk :).

Mandy: De taken die ik heb zijn: kinderen vermaken en schoonmaken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk ik van 8 tot 1 en van 3 tot 5. woensdag van 8 tot 12 en van 3 tot 6 omdat ik dan mijn Engelse les heb. Het park is veel natuur met veel eekhoorns. Zo leuk om te zien, verbaast me elke keer weer :).

Ellen: hoe bedoel je: lijkt me leuk om de ervaringen van andere te horen?? Het weer kan zo verschillend zijn. per dag, soms per uur. vanochtend bijvoorbeeld: super lekker weer, beetje fris maar in het zonnetje heerlijk! vanmiddag grijs, koud en af en toe een druppel regen...
Wij hebben niet zo heel veel kaasjes aan. Ik doe de kids meestal ook in een dubbele buggy. Soms wel zwaar als ik beide kids heb, maar dat komt vooral vanwege de heuvels :p London was super!! in mijn stukje waar ik vertel hoe de week was, lees je hoe leuk het was, en ook van de kroketten en patat :D
Ik kan hier inderdaad Nederlandse competitie kijken. Heerlijk! Heb nog nooit zo veel voetbal gekeken en I love it :P meestal kijk ik alleen of met Dominic. Jo houd er niet van en is meestal in de avond boven aan het werk.

leuke vragen weer mensen!! blijf ze vragen en sturen :) Hier een update van mijn week....
Donderdag eerst gewoon gewerkt en in de avond moest ik oppassen. Niet zo heel bijzonder, een serie op Netflix gekeken en een beetje op tijd naar bed gegaan. Vrijdagochtend 'vroeg' uit bed gegaan want ik wilde voor mijn Engelse les nog even hardlopen. Ging niet helemaal lekker, had last van me linker (slechte) knie maar heb doorgezet (goed hé pap). Weet je wat hierzo heerlijk is; geen stem van je vader horen. Zo fijn :). Daarna mezelf klaar gemaakt en wat gegeten (tosti) en daarna naar me Engelse les gelopen.
Na afloop zou ik met 2 meiden wat drinken, maar uiteindelijk alleen wat gedronken met een Nederlands meisje, Pien. Was super gezellig en grappig. Nou ga je zeker bij je zelf denken; wat was er dan grappig? Nou hier komt het: we hebben de hele tijd Engels gepraat. Ja, je hebt het goed gelezen, Engels gepraat, met een Nederlands meisje. Was gewoon makkelijker :P

  • 23 Oktober 2014 - 11:48

    Ageeth:

    en waar is nu je verslag van een dagje Londen?

  • 23 Oktober 2014 - 14:59

    Tante Jannie:

    Hoi Tamara wat ben je toch een heerlijke meid hoeje alles op schrijf, ja dat je het naar je zin heb is toch heerlijk, zeeker niet zo druk als in het westland,,geniet maar lekker ,groetjes,,,,,,,,,,,,,,,,

  • 23 Oktober 2014 - 19:57

    Brigitte Boers:

    He tamara wij lezen je verslag met veel plezier en o zo leuk om te horen dat je het zo naar je zin heeft.
    Lekker genieten........
    groetjes brigitte

  • 29 Oktober 2014 - 08:13

    Ellen:

    Ha Tamaar!

    Wat ik bedoelde met de ervaringen horen, is dat het mij leuk lijkt om met elkaar, de au pairs, ervaringen uit te wisselen over het werk, de gezinnen waar je onderdeel van uitmaakt, waar je vandaan komt.
    Snap je?
    Kroketten en patat....ja, dat moet je gegeten hebben als je in Londen bent. HAHAHAHAHA
    Hadden ze de goede Hollandse smaak?

    Zoals je weet heb ik een Engelse tante. Zij vieren eerste Kerstdag altijd heel uitgebreid en met veel versieringen in huis. Ben benieuwd hoe dat bij jullie straks zal zijn.

    Heb je inmiddels Felix ontmoet ?

    Mooie foto's zeg van het park. Daar wil je je hardloop schoenen toch voor aantrekken! Prachtig.
    Lijkt me toch leuker dan een rondje Poeldijksepad.....
    Hier vallen nu dan toch ook eindelijk de blaadjes van de boom en ............ op ons balkon:)

    Nog iets meer dan 2 weken dan kunnen we live bijkletsen. Heerlijk.

    Dag meidje, tot later. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 9702

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: