3 weken. - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu 3 weken. - Reisverslag uit Farnham, Verenigd Koninkrijk van Tamara Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

3 weken.

Blijf op de hoogte en volg Tamara

15 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Farnham

Hoi hoi, hier weer een verslag vanuit Farnham.
Ten eerst: super leuk dat er zo veel reacties waren de vorige keer. Werd elke keer weer helemaal vrolijk als iemand weer wat had geschreven. Blijven doen !! :)

Ten tweede: ik kom naar huis!! Niet voorgoed (gelukkig) maar een weekendje vanwege het jubileum van mijn papa. Hij werkt bijna 40(!!!!!) jaar bij Flynt en dat moet gevierd worden en ik ben er (gelukkig) bij. En.... Nadine komt een paar dagen over vlak voor de kerst!!!! super leuk!!

Om antwoord te geven op al jullie leuke vragen, hier komen ze:
El, ik drink meestal 2 koppen thee, soms 1 maar de meeste dagen 2 :) ik heb vorige week en deze week niet gekookt. wilde het deze week doen maar het is er een beetje bij in geschoten...

Papa, misschien heb ik het niet helemaal goed neer gezet. ik ben meestal al voor mijn wekker wakker door Freddie dus ben ik al aardig wakker als ik er echt uit moet en dan heb ik zin om aan de slag te gaan :).

Mandy: ik kan mijzelf hier prima vermaken. Het is niet zo bruisend maar dat vind ik ook niet zo erg. mijn nieuwe familie is echt super aardig!! Ik ben echt van de kids gaan houden (en zij van mij) en mijn 'ouders' zijn ook zo lief!!!
Ik ben nog niet weze stappen maar ga morgen (donderdag) een manlijke au pair ontmoeten (!!), met de naam Felix (Melissa, I know:P)

Ome louw: het is niet zo ver van London af. Als ik met de trein ga, is het ongeveer 40 minuten. Het weer op het moment is niet zo best. Vanaf het weekend is het al de hele tijd aan het miezeren.. beetje jammer maar ik mag zeker niet klagen:)

Ook vond ik het leuk dat Ellen haar mama een stukje heeft geplaast!! xxx

okee, dat waren veel vragen maar super leuk!!
hier een verslag van de afgelopen week.
donderdagochtend met de kids naar een playgroup geweest. Was weer leuk. Aardige mensen en de kids vinden het leuk. Vrijdag niet zo heel veel gedaan. Alleen naar mijn Engelse les geweest, daarna nog met twee meiden staan praten en daarna weer naar huis gelopen. Zaterdagochtend met de kids naar de gym gegaan en daar hebben ze lekker gespeeld, toen nog even naar het park gegaan maar daar zijn we snel weer weggegaan omdat het begon te regenen -_-

Zaterdagmiddag had ik met een Nederlandse au pair afgesproken, Carmen. Was super gezellig. Eerst wat gedronken bij Sarbucks en toen zijn we even de boekenwinkel in gelopen omdat ik het boek van Ed Sheeran kopen!!! Daarna hebben we nog gezellig in het park gekletst.
Die avond waren er vrienden van Jo and Dominic over dus begonnen we met champagne (hahaha) en daarna gingen we gourmetten. Was een super gezellige avond maar was wel helemaal verrot toen ik ging slapen.

Zondagochtend met papa en mama geskyped! was weer even leuk/fijn om hun te zien en te horen. Ze zeggen dat ik ben afgevallen (in mijn gezicht) maar ik zie het nog niet echt. we hebben maar 'even' met elkaar gepraat want ik moest ergens naartoe: er werd iemand gedoopt (hoop dat ik het goed zeg mama) in de kerk en ze hadden gevraagd of ik mee ging. Het leek mij wel leuk omdat ik dat (volgens mij) nog nooit had meegemaakt (of ik was te jong). Dus eerst een 'kerkdienst' (20 minuten, plus minus) in een prachtige kerk. Daarna gingen we naar Dominic's zus haar huis en zijn we daar tot een uurtje of 5 gebleven.

Maandag, dinsdag niet zo heel veel geks gedaan, boodschappen, naar de bieb met Monty om liedjes te zingen. vanochtend ben ik met beide kids naar de gym geweest, tot 12 uur. Ik dacht dat Jo mij daar zou meeten maar er was een mis communicatie, ik snel naar huis gelopen en daarna weer (deels) de zelfde weg. Was maar twee minuten te laat, terwijl ik normaal 20 tot 30 minuten nodig heb, heb ik het nu in minder dan 20 minuten gedaan. wel helemaal bezweet -_- maar goed.
Na de les een klein stukje met een Nederlandse gelopen; was ik mijn bidon vergeten. dus ik weer terug lopen (5 min) en toen als een speer weer naar huis omdat ik om 3 uur weer moest werken. Ik was 3.15pm thuis. Met Freddie wat gegeten (ik had nog geen lunch op) en daarna tot 6.15pm gewerkt. Daarna nog even mijn was uit de droger gehaald en dat opgevouwen en daarna begonnen aan deze blog.

Ook moet ik jullie nog wat anders vertellen: ik eet aardappelen. Best veel voor mij doen en ik eet ze ook allemaal op (op gisteren na).

Hoop dat jullie het een leuke blog vinden en veel lees plezier.
see you next time xxxx

  • 15 Oktober 2014 - 21:51

    Melissa:

    Leukkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en zozo Felix..... XD :P
    klinkt allemaal super leuk meis!!!!!
    XX

  • 15 Oktober 2014 - 23:06

    Ron:

    Felix wie? Nederlander, Engelsman? Oppassen hè, ze zijn geen van allen te vertrouwen die gasten .......
    Veeel plezier!!

    xxx Pap

  • 16 Oktober 2014 - 08:16

    Mandy:

    Zozo felix nu al een man aan de haak geslagen, hoop dat hij heel leuk en sgattig is. Zo te lezen heb je een druk weekje achter de rug, zo blijf je wel bezig. Het werk zelf bevalt je ook?? Wat voor taken heb je zoal?? Het weer is praktisch hetzelfde als bij ons REGEN jammer genoeg. Je heb geen best land uitgekozen voor het prachtige weer hihi!! Hoe is de omgeving eigenlijk veel landschap of natuur in de buurt of niet? ? Nog veel plezier verder deze week en ik hoor het wel weer!

    Xx mandy

  • 16 Oktober 2014 - 12:55

    Tante Jannie:

    Hoi Tammara wat heb jij het lekker naar je zin,, en nog druk ook en van alles wat,,,, ik denk dat ze heel trots op je kunnen zijn en dat nog in een paar weeken,, heel veel plezier ook veel groetjes .................. Van Tante Jannie,,,,,,,,,,,,,,,,

  • 18 Oktober 2014 - 18:19

    Je Tante Marianne:

    Hoi Tamara, veel plezier in Londen! Je neef Maarten is sinds gisteren weer terug. Hij vond het een te gekke stad!

    groetjes, je tante.

  • 20 Oktober 2014 - 08:04

    El:

    Ha meidje,

    Een beetje later dan anders maar dat heb ik je al geschreven.
    Het is elke keer weer leuk om je blog te lezen. Ook al hebben we ook op andere manieren contact dit is toch ook erg leuk.

    Ben je inmiddels weer bijgekomen van je dagje Londen? Ik moest vreselijk lachen op de foto die je appte: patat met frikadel! Hoe Engels kun je het hebben. Londen is the place to be en zo herinner ik me die stad ook zeker. Eigenlijk zo dichtbij en toch zo anders.

    Ik krijg bij de naam Felix vooral katten plaatjes voor ogen. Hoop dat "jouw" Felix een leuke knul is en geen grote kater wordt :).
    Leuk dat je zoveel contacten hebt daar. Het lijkt me ook erg leuk om de ervaringen van anderen te horen.

    Zo te lezen is het een groot avontuur daar in Farnham. Ook het eten van aardappels! Zijn ze van hollandse kwaliteit ? Het wordt hier nu dan toch eindelijk stampottenweer. Wat hebben we geboft de laatste week. Dit weekend was het gewoon zomer. Heerlijk bij de Wollebrand een broodje gegeten zaterdag. Wat een feest. Nu waait het flink en is de lucht behoorlijk grijs! Ook weer gezellig; kaarsje aan!

    Hoe is dat bij jullie? Ook de gezelligheid van kaarsjes? Oppassen met de kids natuurlijk!
    Sanne vertelde dat zij met een dubbele stroller wandelt. Doe jij dat ook ? Zij vond het nog een hele onderneming omdat het best even lastig sturen is.

    Je schreef dat je nederlands voetbal kon kijken. Morgenavond ook Ajax bij jou op de buis dan?
    Kijkt de familie ook voetbal of is dat een momentje voor jezelf?

    Dag meidje, veel plezier met alles. Het is een feest om te lezen dat je het zo fijn hebt.


    xx van El en natuurlijk je vriend Peet

  • 23 Oktober 2014 - 12:14

    Mama Ellen:

    Dit is even een test Tamara.

  • 23 Oktober 2014 - 17:00

    Ellens Mam:

    Hoef niet meer te vragen of je het nog steeds naar het zin hebt. Wat een enthousiaste verhalen .geen wonder dat de familie blij met je is. Lijkt me heeeerlijk als er iemand voor mij kookt.
    Wil je wel een beetje op je woorden letten jonge dame. Ik was helemaal verrot. Dat is toch geen uitdrukking. Daar hebben ze een keurige Engelse uitdrukking voor. I was total loss. Klinkt iets netter. Ha ha.
    Was vandaag bij Ellen. Ze is snip verkouden. Ik denk dat het ,wild weekend , er voor haar niet in zit. Zo zielig. Ze heeft er zo naar uit gekeken.
    Mijn snoeptomaatje . Ik kijk vol belangstelling je volgende verslag tegemoet .
    Ik ga nu wat te eten voor ons maken.
    Veel plezier met alles wat je nog gaat doen en tot de volgende keer. Doei. Knuffel van Ellens mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Farnham

Tamara

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 9701

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 30 November -0001

Au pair avontuur

Landen bezocht: